LÖRDAG

Hejhej!
Klockan är du kvart över 11 och jag har precis duschat!
Ska iväg till täby med mamma vid 13.00 tiden, innen de blir de att ligga och dega i soffan. Ska shoppa som en idiot idag, de jag vet jag ska köpa är nya jeans leggins, lack leggins sen massa söta tröjor och nya klänningar, juste, ett par nya svarta stövlar också! Funderar på att köpa en sådan locktång som Mickis har också, den gör typ "flät-lockar" håret blir verkligen as bra av den, rekomenderar även den till dom som tycker de är utjatat men korkskruvarna . . . . ;)

Iallafall när jag har vart i täby ska jag hem och vara hundvakt ett tag, ska gå ut me dom och ge mat sedan ska jag fixa mig och efter de glida ner till terakiz-fis :) Va galet längesen jag va me idioten! Ska bli mycket trevligt . <3

Jaja , hörs senare!

P.S lite komiskt att de är sista dagen man kan göra ngt på lovet, och jag känner mig as bra idag, något eller någon däruppe ville få mig sitta inne detta lov, VARFÖR?!

Puss E



Bild på mig och Cassie som är i thai! I miss you honey, LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

hahaha käften vadå idioten!!

2009-02-28 @ 13:08:39
URL: http://teraakiz.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahaha ploppade bara ur mig :p

2009-02-28 @ 16:08:34
URL: http://emsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0