ONSDAG

Tjeeeeeeena!
Är på perfekt humör! Livet känns jävligt nice nu kan jag säga er!
Har jobbat idag som vanligt. Efter jobbet åkte jag och Mimsan till Gamla stan för att fixa inför tatueringen. Har inte skrivit eller berätta det för så många, men hur som hellst blir de tatoo times i mitten av maj! Är så taggad kommer bli super-duper-snyggt.
Efter det åkte vi hem hit till Lidingö (Mimmi bor också på ö jäveln) och nu sitter jag i soffan proppis, har precis ätit.
Jobbar till 12.30 imorn, soft! Har mycket inplanerat till helgen och de gillar jag. Ska bla hem till pappan och så. Men mer om de. Är ledig endå tills tisdag.
Imorn efter jobbet ska jag hem till mamma i alla fall, har planerat att jag ska sätta mig på hennes uteplats och skåla med ett glas rose för mig själv och fira långhelgen haha. . .
Helgen blir förövrigt lugn som det ser ut nu, ingen vild utgång utan bara umgås med min underbara familj <3

LÖNING IMORN AS FETT

Nu ska jag sätta mig på min balle och ta en cigg!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0