TILLBAKA

Hej bloggen!
De va flera veckor sen jag skrev här. Vet inte varför jag ej har uppdaterat, måste glömmt bort att jag har en blogg haha.
Hur som hellst, har faktis haft mycket roligt för mig den senaste tiden. Har jobbat som vanligt sen har de blivit en del festande! Spårade jävla utgångar . . . Men  de är nice de också, någon måste ju stå för de.
Är så lycklig och glad för att den riktiga värmen är på väg! Blir som en ny människa bara solen är framme. Hoppas VERKLIGEN det här härliga vädret håller i sig nu, för de är då jag mår som bäst.
Vad har mer hänt den här tiden . . Hmm de är så svårt att komma ihåg och återberätta. Känner att jag får börja skriva lite mer dag för dag nu eftersom mitt minne inte är de bästa haha. .

Har förövrigt fått en ny vän. Mimmi heter hon. Hon började på mitt jobb för några månader sen och vi har verkligen funnit varanndra. Undrar vart hon har varit hela mitt liv?! Är i alla fall stört glad över att hon började på mitt jobb, för har verkligen hittat en vän för livet!

Ska ut och ta en cigg nu, sen tänkte jag lägga ut lite nya bilder!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0