TORSDAG

Hoho!
Äntliiigen ledig. Var så skönt att jobba halvdag idag. Behöver verkligen den här lång helgen känner jag.
Efter jobbet idag åkte jag och mötte mami i Åkersberga. Vi gick till centrum och köpte lite godis från systemet. Sen även förbi kicks och införskaffade mig maskara och sånt.
Nu är jag hemma hos henne och ska snart lägga mig i soffan och kolla på alla BB avsnitt jag har missat denna vecka. Känner mig rätt sliten efter några veckors hårt arbete på jobbet, så behöver ta de lugnt.
Ikväll blir det att dricka något glas vin och bara se fram imot 4 dagars ledighet.
Får se hur helgen blir annars, har bokat in att åka till pappa på lördag i alla fall och fira lite påsk med nära och kära.

Så äre!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0