HELGEN

Hej!
Har verkigen inte orkat skriva något här i helgen, har umgåtts med mina vänner och familjen!
Fredags: Firade vi ju Miggi. Riktigt lyckad kväll förutom i slutet av kvällen. . . Började med att vi åt middag hemma hos henne och så. Sen under kvällen rullade de in mer folk. Förfestade och så hemma hos henne de va så jävla kul haha. . . Shottade jäger bla vilket bidrog till att jag va dunder packad när vi skulle ut i stan haha. . .Men i stan var de också jävligt kul, dansade hela natten lång. När vi skulle hem blev de bokstavligen kaaaoos, fattar typ inte vad som hände. . . I det stora hela va kvällen fan perffa!
Lördags: Åkte jag till täby c och mötte Sussie och Frida. Köpte present till pappa sen åkte vi hem till dom i Vallentuna. Vi skulle nämligen fira pappi som fyllde år förra helgen. Åt middag och drack lite vin, super trevligt! Patric va även med.
Nu är jag kvar hemma hos pappa. Ska sova här tills imorn då jag åker hem efter jobbet. Idag har Sussie och jag varit i Arninge, fick ett par jätte fina mocka handskar av henne! Så gullig! Sen åkte vi hem hit igen så klippte jag och färga pappas hår. Nu är han på hokey och jag har legat och kollat på massa Beck filmer och myst med hundarna. Ikväll blir de mer mys framför tv:n för att seda somna tidigt = jobb imorn.
Återkommer med lite bilder i ett annat inlägg!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0