MÅNDAG

Tjenixen!
Är så trött så jag tror jag somnar sittandes snart. . .  Lång dag på jobbet, hatar att jobba när jag är trött och grinig och de har jag verkligen varit idag. Men klarade dagen rätt fint endå tack vare mina underbara tjejer som gör dom hårda dagarna på jobbet underlättande! Så skönt att det går mot ljusare tider nu. Vill att våren ska komma på riktigt! Så nice när man kan gå ut med ett par converse och skinnjacka utan att frysa. Älskar min skinnjacka jag köpte förra året, den kommer jag använda flitigt även denna vår. Vill sitta på Snapps uteservering med ett glas rosé och en cigg i handen. Fatta känslan!! Sommaren knäcker nog våren endå, kunna gå ut på kvällen med en söt klänning, ett par kilklackar och en jeansjacka. VILLVILLVILL! Eller typ möta upp Miggi i stan, ta med en box vin för att sedan sätta oss vid slussen och dricka, röka och snacka skit åååh! Älskar beslutsångesten om man ska ta med sig skinnjackan ut på kvällen eller inte.
Som sagt, jag vill ha värme nu! Riktig värme! Värme som håller i sig på kvällarna! Mår så mycket bättre då, jag är typ sommaren.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och lossas att det är en pool!

Puss E


jag och Sarah i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0