ONSDAG

Hellu!
Sitter här ny duschad i min sköna soffa och funderar på vad fan jag ska ha på mig imorn på jobbet. Lägger alltid fram kläder kvällen innan då jag går upp så tidigt så det är skönt att ha allt klart. Nu är ALLA mina kläder tvättade också så har ju inte lite att välja mellan om man säger så hehe. Kom på nu att jag har massa kläder hos Mickis också, haha bör kanske hämta dom?
I alla fall, idag efter jobbet åkte jag och Helena in till stan för lite shopping. Behövde de verkligen! Köpte en as ball sjal och en midjekjol. Efter att vi varit inne på H&M i ca 2 timmar (haha) åkte Helena hem och jag gick in på PIIIIIIIIIIIP för att köpa Miggis present :). Hon fyllde ju år igår och vi ska fira henne på fredag. Är så nöjd för de jag köpte även fast de sved lite i plånkan men de är hon värd <3 !
Nu ska jag smörja in mig med bus som jag inte gjort på hur länge som hellst, är blekfis nu kan jag säga.

Hörs !

Puss E

Kommentarer
Postat av: mickis

åååååh vill veta nu nunuuuu haha <3

2011-03-23 @ 21:32:49
URL: http://teraakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0