ONSDAG

Hoho!
Har hunnit med en hel del sen jag kom hem från jobbet. Älskar att få mycket gjort på kort tid!
I alla fall när jag kom hem böt jag om snabbt till mjukis byxor och träningsskorna, sen gick ag ut på en Pw. Var as skönt, speciellt eftersom solen fortfarande var framme.
När jag kom hem igen lagade jag mat. Gjorde fisksoppa med lax och räkor i SKIT GOTT vare. Enda minuset med det är att min lägenhet stinker firre nu haha. Så håller på att vädrar här för fullt.
Sen har jag städat, diskat, dammsugit och sånt jag gör varje dag. Så nu sitter jag i en städad lägenhet som luktar fisk, mys.
Nu ska jag lägga min i soffan och glo på BB. Efter de blir det bada och sussa sött.

Imorn efter jobbet ska jag åka till Åkersberga och träffa mami. Hon ska följa med mig till Nordea för ska byta till dom från Swedbank. Fråga mig inte varför, tycker typ deras bankomatkort är finare haha skäämmtaaaa.

Ha en trevlig kväll!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0