TORSDAG

Hejsan!
Idag efter jobbet blev den en till shopping runda, men denna gång jävligt liiiiiten. Var i vårat lilla centrum här på L-Ö med mimmi. Vi var bara inne på H&M och Lindex. Är så kär i alla vår och sommar kläder H&M fått in, skulle lätt kunna köpa alla kolektioner utan problem. Fick i alla fall med mig ett par as snygga jeansleggins hem. Har efter det stressat runt i min lägenhet som en idiot sen jag kom hem 18.00 ! Ska ju fira Miggi imorn och jag åker till henne direkt efter jobbet så var tvungen att packa ner kläder, skor m.m. som jag ska ha på kvällen. Tror jag har fixat det mästa nu. Blir en svart klänning, enkelt men snyggt det gillar jag. 
Kommer att jobba halvdag imorn, dvs till 13.00 sen åker jag hem till Mickis och fixar inför kvällen. Är så taggad! 
Ska bli så kul när vi ska gå in på systemet imorn, hon kommer va så nervös och söt haha.

Nu ska jag äääääääntligen sätta mig på min balle och ta en cigg, sen sussa!

Puss E


jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0